«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!
Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.
Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.
Ізгі ниетпен, «Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.
1. Сайтқа кіріңіз
ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз
На нашем портале Вы можете опубликовать свои методические материалы и разработки
Материал авторлық және бірегей болу керек. Ол дегеніміз, материалдық авторы Сіз өзіңіз болу керексіз, және де ол бұрын ешқай жерде, басқа сайттарды басылмауы керек. Әр материал модерациядан өтеді, плагиатқа тексеріледі. Егер бірегейлігі төмен пайызды болса, онда материал жарияланбайды және де ақшасы қайтарылынбайды.
"«Қазақстан – 2050» стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты" тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспар "Қазақстан тарихы" пәні, жаратылыстану-математикалық бағыты, 11 сынып оқушыларына арналған.
Среднесрочное планирование уроков истории Казахстана в 11 классе рассчитано на 68 часов. Предназначено для проектирования краткосрочного планирования по темам.
Конспект урока по истории древнего мира в 6 классе. В конспекте прослеживаются все этапы урока. Даны задания по опросу домашнего задания и закреплению изученного материала. Также включена презентация к уроку, которая позволит наглядно представить тему и все задания выполнять на интерактивной доске.
XIV-XVғасырларда қазақстандағы хандықтар шаруашылығының басым түрі-мал шаруашылығы еді.
Сондықтан материалдық игіліктер мал басынан алынатын шикізат көзіне байланысты жасалып отырады.
Начиная работу, направленную на формирование активной гражданской позиции, терпимости, самоуважения, ответственности и самостоятельности мышления у учащихся, необходимо учитывать, что этим качествам невозможно научиться с помощью бездумного заучивания формулировок и статей деклараций, конституций, указов и постановлений.
Демократия для молодого человека должна быть не просто суммой знаний, но мировоззрением. Приобретаемые навыки и нравственные ценности должны использоваться в реальной жизни, находить свое выражение в действиях и поступках человека - гражданина.
Работая в школе, вне зависимости от рассматриваемой темы, учитель должен помнить, что урок обучения демократии, социальной психологии, прав человека, этики или правоведения продолжается 24 часа в сутки. Все, что ребенок видит вокруг себя, создает в его сознании представление о реальной жизни, часто противоречащее преподаваемым схемам.
БАҚ тіркелгендігі туралы куәлік: 15685-ИА. Материалдарды қайта басуға және де басқа түрде қолдануға, сонымен қоса электрондық БАҚ-да тек қана сайттың әкімшілігінің жазбаша рұқсатымен ғана жүзеге асырылады. Сонымен қатар сайқа сілтеме міндетті түрде болу керек. Егер Сіз біздің сайтта заңсыз түрде материалдар қолданғанын көрсеңіз, сайт әкімшілігіне жеткізіңіз - материалдар жойылады. Редакцияның көзқарасы автордың көзқарасымен сәйкес келмеуі мүмкін.