Вестник КИО
kz ru

  Кіру

Тіркеу
Парольді еске түсіру

Құрметті ұстаздар!

«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!

Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.

Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.

Ізгі ниетпен,
«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.

1. Сайтқа кіріңіз

ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз

2. Әзірлеуді қосыңыз

Әзірлеу бір файл форматында қабылданады *.doc, *.docx, *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.zip

3. Куәлікті алыңыз

Тексергеннен кейін "ҚИО-ның жаршысында" басылымды растайтын куілігін аласыз

  1. Басты
  2. Орта мектеп
  3. Биология
  4. Краткосрочное планирование урока биологии в 8 классе по теме: Гиподинамия. Причины нарушения осанки и развития плоскостопия. Профилактика нарушения осанки и плоскостопия.

Краткосрочное планирование урока биологии в 8 классе по теме: Гиподинамия. Причины нарушения осанки и развития плоскостопия. Профилактика нарушения осанки и плоскостопия.

версия для печати
ФИО автора Оксана Миткаленко
Наименование ОУ СШ №7
Қаласы г. Петропавловск
жарыққа шығару күні 12.08.2020
Тип материала
Файл материала краткосрочное планирование урока биологии 8 класс.Причины нарушения осанки и развития плоскостопия..docx
Ключевые слова гиподинамия, нарушения осанки, плоскостопие, малоактивный образ жизни, слаборазвитая мускулатура, профилактика, гимнастика
Описание материала Скачиваний: 436 Размер: 697,66K
Урок построен согласно обновленному содержанию среднего образования. На уроке прослеживаются различные виды дифференциации: дифференциация целей по Блуму;
Дифференциация заданий по уровням сложности;
Дифференциация организации работы класса на групповую, парную, индивидуальную;
Дифференциация по типам учебного материала (видео, учебник, ресурсы);
Дифференциация по видам оценивания;
Дифференциация по объему предоставляемой помощи учителем.
На каждом этапе урока проводится оценивание.
  •   Көшіріп алу
  •   Материалы автора

Коментарии

БАҚ тіркелгендігі туралы куәлік: 15685-ИА. Материалдарды қайта басуға және де басқа түрде қолдануға, сонымен қоса электрондық БАҚ-да тек қана сайттың әкімшілігінің жазбаша рұқсатымен ғана жүзеге асырылады. Сонымен қатар сайқа сілтеме міндетті түрде болу керек. Егер Сіз біздің сайтта заңсыз түрде материалдар қолданғанын көрсеңіз, сайт әкімшілігіне жеткізіңіз - материалдар жойылады. Редакцияның көзқарасы автордың көзқарасымен сәйкес келмеуі мүмкін.
Собственник: ТОО "Арыстан ПРО"
Свидетельство: 15685-ИА от 12.11.2015
Біздің байланыс телефондарымыз:
Телефон: 8 (7182) 20-87-85
Мобильный: +7 (777) 403-93-51
email: vestnik@cdo.kz
Біздің порталдағы жаңа жарияланымдар туралы жаңалықтар мен хабарландыруларды алыңыз
"ВЕСТНИК КИО" Республикалық ғылыми-әдістемелік журналы
Қазақстан Интернет Олимпиадасы
© 2025.
Төлемді салу әдістері