Мы рады сообщить Вам об открытии республиканского научно-методического журнала «Вестник КИО»!

Журнал является Интернет-изданием, имеет комплексный характер, посвященный актуальным научным и учебно-методическим разработкам учителей и работников образования.

Мы предлагаем Вам опубликовать свои разработки на страницах нашего журнала, ознакомиться с работами коллег, участвовать в обсуждении инновационных методик в образовании. Авторские права на материалы сохраняются за Вами, что подтверждается свидетельством о публикации.

С уважением,
редакция республиканского научно-методического журнала «Вестник КИО».

1. Войдите на сайт

используйте логин и пароль КИО или зарегистрируйтесь

2. Добавьте разработку

разработки принимаются одним файлом в форматах *.doc, *.docx, *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.zip

3. Получите свидетельство

после проверки получите свидетельство, подтверждающее публикацию в «Вестнике КИО»

Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы . Негізгі бөлім: оның міндеті мен тілдік ерекшеліктері (2-сағат)

Бекітемін: МДОІЖО
Мұғалімнің аты-жөні Карасаева Эльмира Тулешқызы Д.Нұрпейісова атындағы орта мектеп
ІІІ тоқсан
6 апта 3күн / 17.02.2016ж 42-сабақ Өзін-өзі тану кабинеті
Сыныбы: 11 а( қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Пәні: Қазақ тілі
Сабақ тақырыбы: Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы .
Негізгі бөлім: оның міндеті мен тілдік ерекшеліктері (2-сағат)
Сілтеме: ҚР Білім беру стандарты,пән бағдарламасы, Авторы:Ж. Дәулетбекова , Қ.Рай , Ш.Есмағамбетов Баспасы: Алматы «Мектеп» 2015
Жалпы мақсаты: Шешендік сөздің бүкіл мәні мен нәрі , мазмұны айқындалатын бөлімді меңгеру.
Әдіс- тәсілдер: Блум таксономиясы бойынша, мазмұнды тізбек,дискуссиялық өрнек , гауһар иерархиясы, блум түймедағы, венн диаграммасы, фишбоун, автотест, «Арман» әуешары- еркін талқылау , уақыт шеңбері –бір айналым сөйлем
Күтілетін нәтиже Негізгі бөлімде қамтылатын талдаудың логикалық тәсілдерін және баяндаудың түсіндіру тәсілдерін жетік меңгереді.
Сатылай кешенді талдау үлгісімесімен толық талдау түрлерін талдау арқылы ҰБТ-ға бір қадам жасайды.
Тапсырманы орындағанда бастапқы біліміне сүйеніп, алға қарай да өмірде пайдалану;
Өз бетімен білім алуға мүмкіндік туғызу;
Сыни тұрғыдан ойлануға мүмкіндік туғызу.
Негізгі идеялар М.Шахановтың «Арман» өлеңін талдау арқылы алдағы басты арманы ҰБТ-дан сүрінбей өтуге иландыру, арман адастырмайтына көз жеткізіп, соған жетелеу.
Дереккөздер Kitap.kz сайтынан М. Шахановтың «Арман» өлеңі.