«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!

Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.

Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.

Ізгі ниетпен,
«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.

1. Сайтқа кіріңіз

ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз

2. Әзірлеуді қосыңыз

Әзірлеу бір файл форматында қабылданады *.doc, *.docx, *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.zip

3. Куәлікті алыңыз

Тексергеннен кейін "ҚИО-ның жаршысында" басылымды растайтын куілігін аласыз

На нашем портале Вы можете опубликовать свои методические материалы и разработки

Материал авторлық және бірегей болу керек. Ол дегеніміз, материалдық авторы Сіз өзіңіз болу керексіз, және де ол бұрын ешқай жерде, басқа сайттарды басылмауы керек. Әр материал модерациядан өтеді, плагиатқа тексеріледі. Егер бірегейлігі төмен пайызды болса, онда материал жарияланбайды және де ақшасы қайтарылынбайды.

Материалды қосу   

Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында «ми шабуылы» әдісін қолдану тиімділігі

Әріптестерге «миға шабуыл» әдісі жөнінде теориялық мағлұмат беру, оның білім беруде тиімділігін анықтау,кеңесу, әріптестердің жаңа әдіс-тәсілдерге көзқарастарын көру.

Музыкотерапия в работе школьного психолога и учителя музыки.

Музыкотерапия для школьников: снимаем стресс и помогаем улучшить концентрацию
В 70-80-е годы вышло несколько монографий, посвященных музыкотерапии, в каждой имеются главы по применению музыки с лечебной целью у детей, страдающих неврозами (К. Швабе, 1974), ранним детским аутизмом (P.O. Бенензон, 1973), а также исследования по объективизации влиянии музыки на детей (У. Грюс, Г. Грюс, 3. Мюллер, 1971). В 1982 г. в Берлине вышла книга Ю. Брюкнер, И. Медераке и К. Ульбрих "Музыкотерапия для детей", в которой очень детально рассмотрены все возможные виды детской музыкотерапии, включая пантомиму и различные способы рисования под музыку.
Одна из методик, описанных в этой книге, заключается в обучении детей распознаванию эмоций. Она состоит из четырех музыкальных уроков с постепенным усложнением заданий.

«Полиглот»атты 1-сынып оқушыларына арналған жұмыс дәптері.

«Полиглот»атты 1-сынып оқушыларына арналған жұмыс дәптері.

PISA халықаралық зерттеуін жүргізу аясында оқушылардың функционалдық математикалық сауаттылығын тексеру тапсырмаларына салыстырмалы анализ

PISA халықаралық зерттеуін жүргізу аясында оқушылардың функционалдық математикалық сауаттылығын тексеру тапсырмалар деңгейлеріне салыстырмалы анализ

Коучинг сабақ «Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту»

Диалог арқылы оқытуды, сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастырудың тиімділігін, жүргізілу түрін, әдістемесін өз тәжірибелерінде, сабақтарында қолдануға ұсыну.

"Открытый урок "Главные члены предложения"

открытый урок с применением различных технологий

Диалогическое обучение один из методов развития активности младшего школьника на уроках.

В данной работе представлена исследование, сделаны выводы о роли диалогического обучения на уроках у младших школьников.

урок по истории Казахстана 7 класс, по теме Повторение

подготовка к СОРу в игровой форме, где повторяются все послемонгольские государства на территории Казахстана в 13-15 вв. Используется групповая работа, чтобы охватить все государства, к тому же в среднем звене такие уроки проходят очень хорошо.

Типы почв в Казахстане.

Краткосрочный план урока географии 7 класса "Типы почв в Казахстане". Разработка содержит методы и приемы в формате обновленной программы.

Модель формирования и развития функциональной грамотности.

Уроки русского языка и литературы, являясь одними из ведущих предметов гуманитарного цикла, призваны развивать функциональную грамотность.
БАҚ тіркелгендігі туралы куәлік: 15685-ИА. Материалдарды қайта басуға және де басқа түрде қолдануға, сонымен қоса электрондық БАҚ-да тек қана сайттың әкімшілігінің жазбаша рұқсатымен ғана жүзеге асырылады. Сонымен қатар сайқа сілтеме міндетті түрде болу керек. Егер Сіз біздің сайтта заңсыз түрде материалдар қолданғанын көрсеңіз, сайт әкімшілігіне жеткізіңіз - материалдар жойылады. Редакцияның көзқарасы автордың көзқарасымен сәйкес келмеуі мүмкін.