«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!
Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.
Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.
Ізгі ниетпен, «Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.
1. Сайтқа кіріңіз
ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз
На нашем портале Вы можете опубликовать свои методические материалы и разработки
Материал авторлық және бірегей болу керек. Ол дегеніміз, материалдық авторы Сіз өзіңіз болу керексіз, және де ол бұрын ешқай жерде, басқа сайттарды басылмауы керек. Әр материал модерациядан өтеді, плагиатқа тексеріледі. Егер бірегейлігі төмен пайызды болса, онда материал жарияланбайды және де ақшасы қайтарылынбайды.
Итоговый урок на тему "Своя игра" по предмету цифровой грамотности. Раздел 1. Программирование (сквозные темы: «Моя Родина – Казахстан», «Человеческие ценности»).
Алгоритмнің өрнектелу жолдарын салыстыра отырып, блок-схема құру және алгоритмдік тілде жазу.
«алгоритм» ұғымын талдау және оның қасиеттеріне мысал келтіру, қарапайым алгоритмдерді құру дағдысын қалыптастыру
Данный материал составлен для объективного оценивания уровня мыслительных навыков по информатике 7 класса "Решение задач в электронной таблице". Может быть использован учителями информатики при проведении СОР. Задания могут выполняться на компьютере полностью или частично. Данный материал прошел апробацию мной и моими коллегами города Усть-Каменногорск. Ученики показали высокие результаты, т.к все задания составлены точно, позволяют практическое выполнение. Содержание данного материала способствует формированию практических умений.
Урок по теме: В поисках истины "Программирование игры «Угадай число" в среде Scratch направлен на формирование логического мышления, развития интереса у учащихся к программированию. Разработан в соответствии с учебной программой для учащихся 5 класса. На уроке используются активные методы групповой работы и индивидуальная практическая. Каждый этап урока оценивается. Для данного урока был создан видеоролик, который способствовал успешному достижению учебной цели. Урок получил высокую оценку администрации школы и учащихся.
МИФ апталығында өткізілген шығармашылық сабақ.
Оқу мақсаттары: Әртүрлі ақпартты атап шығу және көрсету
1. «Біздің айналамыщдағы ақпарат» тақырыбының мазмұнын оқушылардың өз бетімен меңгеруіне, практикада дағдыларын қалыптастыруына қолайлы жағдай жасау.
2.Білім жетістіктерін әділ бағалауды қамтамасыз ету.
Урок направлен на овладение учащимися знаниями об основных понятиях и действиях текстового процессора, формирование умений анализировать, сравнивать, систематизировать и обобщать. Поможет освоить основные приемы по созданию списков в текстовом процессоре Word на примере считалок на русском, казахском и английском языках.
БАҚ тіркелгендігі туралы куәлік: 15685-ИА. Материалдарды қайта басуға және де басқа түрде қолдануға, сонымен қоса электрондық БАҚ-да тек қана сайттың әкімшілігінің жазбаша рұқсатымен ғана жүзеге асырылады. Сонымен қатар сайқа сілтеме міндетті түрде болу керек. Егер Сіз біздің сайтта заңсыз түрде материалдар қолданғанын көрсеңіз, сайт әкімшілігіне жеткізіңіз - материалдар жойылады. Редакцияның көзқарасы автордың көзқарасымен сәйкес келмеуі мүмкін.