«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!
Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.
Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.
Ізгі ниетпен, «Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.
1. Сайтқа кіріңіз
ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз
На нашем портале Вы можете опубликовать свои методические материалы и разработки
Материал авторлық және бірегей болу керек. Ол дегеніміз, материалдық авторы Сіз өзіңіз болу керексіз, және де ол бұрын ешқай жерде, басқа сайттарды басылмауы керек. Әр материал модерациядан өтеді, плагиатқа тексеріледі. Егер бірегейлігі төмен пайызды болса, онда материал жарияланбайды және де ақшасы қайтарылынбайды.
Постановлением Правительства Республики Казахстан от 27 декабря 2019 года № 988 была утверждена Государственная программа развития образования и науки Республики Казахстан на 2020 – 2025 годы.
Основная цель программы: повышение глобальной конкурентоспособности казахстанского образования и науки, воспитание и обучение личности на основе общечеловеческих ценностей; увеличение вклада науки в социально-экономическое развитие страны.
Орыс тілді мектептердің 7 -сыныбы , қазақ тілі пәні бойынша сабақ жоспары. Батыр Бауыржан Момышұлымен және ол туралы атақты роман "Ақиқат пен аңыз" туралы қысқаша ақпарат берілген
Обобщение опыта работы по физической культуре преподавателя Пшеничникова С. Н.
Тема: "Формирование устойчивой мотивации к здоровому образу жизни в системе преподавания физической культуры".
Қысқа мерзімді жоспарда көрсетілгендей сабақ барысында оқушылар Абай шығармаларының әлем тілдеріне аударылу жағдайымен танысады, аудармашылар туралы мәлімет алады, сол арқылы ақынның әлемдік әдебиетке қосқан үлесін анықтауға талпынады.
Сабақ барысында Абай өлеңдерінің тақырыптық, мазмұндық топтарын анықтай отырып, олардың шығу тарихы мен жазылуына себеп болған жағдайларға тоқталады, өлеңдерінің насихатталуы туралы мәліметтерге тоқталады, ақын өлеңдерін өз шығармашылықтарындағы көрінісін сурет арқылы бейнелеуге жағдай жасау жолдары тиімді көрсетілген.
Мемлекеттік тілдің мәртебесін нығайтып, қолданыс аясын кеңейтуде бүгінгі таңда педагогика саласында кең үрдіс алып, қолданысқа енгізіліп жатқан оқытудың жаңа технологияларының ықпалы зор. Сондай жаңа технологиялардың бірі – «Сын тұрғысынан ойлауды оқу мен жазу арқылы дамыту». Сын тұрғысынан ойлау –сынау емес, шыңдалған ойлау.
Элективный курс «Занимательная география» предназначен для учащихся 6-7 классов, обеспечивает расширение знаний и умений учащихся, полученных на уроках географии, формирует кругозор учащихся о природе Земли и географической науке.
Цель курса «Занимательная география»: создание условий для углубления знаний основных географических понятий, картографических умений и творческого мышления учащихся, формирование представлений о целостности природы Земли.
Бастауыш сыныптағы математика пәнінен "Санды жазбаша қосу мен азайту" тақырыбы бойынша өткізілген сабақтың қысқа мерзімді жоспарында сабақ мақсаттарына сай қолданылған әдіс-тәсілдер, бағалау түрлері, топтық, жұптық, жекелеме жұмыс түрлері, топқа бөлу, сергіту сәтінің қолданысы, мұғалімнің өз сабағына жасаған рефлексивті есебі мен өзін-өзі және сабағын саралауы берілген.
В данном материале представлен мой обобщенный опыт работы по теме "Формирование функциональной грамотности учащихся на уроках русского языка и литературы как основа развития творческой личности". В инструктивно-методическом письме «Об особенностях преподавания основ наук в общеобразовательных организациях РК в 2016-2017 учебном году» подчеркивается, что «в рамках обновления содержания образования развитие функциональной грамотности школьников определяется как одна из приоритетных целей образования». Это говорит об актуальности данной проблемы в настоящее время. Цель моей педагогической деятельности - развитие в детях навыков творческой деятельности через формирование у них функциональной грамотности. Для этого я прежде всего использую стратегии активного обучения. Они необходимы для повышения качества функциональной грамотности школьников. На уроках русского языка и литературы я использую следующие стратегии активного обучения: «Карусель», «Я – ты – мы», «Корзина идей», «Чтение с остановками», «Составление кластера», «Мозговой штурм», «Эссе», «Работа в группах» и другие. Далее на конкретных примерах из уроков я показываю, как применяю стратегии активного обучения . В заключение делаю выводы.
В данном материале раскрывается вопрос о том, как можно на уроках организовать профориентационную работу учащихся с уклоном на сельскохозяйственные профессии.
БАҚ тіркелгендігі туралы куәлік: 15685-ИА. Материалдарды қайта басуға және де басқа түрде қолдануға, сонымен қоса электрондық БАҚ-да тек қана сайттың әкімшілігінің жазбаша рұқсатымен ғана жүзеге асырылады. Сонымен қатар сайқа сілтеме міндетті түрде болу керек. Егер Сіз біздің сайтта заңсыз түрде материалдар қолданғанын көрсеңіз, сайт әкімшілігіне жеткізіңіз - материалдар жойылады. Редакцияның көзқарасы автордың көзқарасымен сәйкес келмеуі мүмкін.