«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!

Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.

Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.

Ізгі ниетпен,
«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.

1. Сайтқа кіріңіз

ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз

2. Әзірлеуді қосыңыз

Әзірлеу бір файл форматында қабылданады *.doc, *.docx, *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.zip

3. Куәлікті алыңыз

Тексергеннен кейін "ҚИО-ның жаршысында" басылымды растайтын куілігін аласыз

На нашем портале Вы можете опубликовать свои методические материалы и разработки

Материал авторлық және бірегей болу керек. Ол дегеніміз, материалдық авторы Сіз өзіңіз болу керексіз, және де ол бұрын ешқай жерде, басқа сайттарды басылмауы керек. Әр материал модерациядан өтеді, плагиатқа тексеріледі. Егер бірегейлігі төмен пайызды болса, онда материал жарияланбайды және де ақшасы қайтарылынбайды.

Материалды қосу   

Урок по познанию мира 3 класс по теме "Природа и моя безопасность"

В данном конспекте представлен план работы по теме

Краткосрочное планирование "Моя семья " 1 класс

Материал соответствует требованиям, уровень знаний 1 класса

Урок познания мира во 2 классе "Правила безопасного поведения"

На уроке познания мира учащиеся знакомятся с правилами безопасного поведения дома, на улице, на водоёмах и с незнакомыми людьми. В начале урока создается коллаборативная среда, которая способствует повышению эффективности восприятия нового материала. Учащиеся работают в группе. Используется метод критического мышления «Мозговой штурм». Учащиеся в каждой группе составляют кластер на тему «Опасность». При изучении нового материала каждая группа работает по индивидуальным заданиям. На уроке используется просмотр видеоролика «Экстренные службы» с последующим обсуждением. Посредством стратегии ««Светофор»» проходит общая рефлексия.

План урока по самопознанию

План урока по самопознанию, 1 класс. Тема урока "Благодарить - благо дарить"

Жабайы және үй жануарлары

Сабақтың тақырыбы 1-сыныптың бағдарламасына сәйкес таңдалынып алынған. Сабақ барысында оқушылар жабайы аңдар мен үй жануарларын ажырата алады. Олардың ерекшеліктерін біледі. Сабақ оқушылардың танымдық қабілеттерін дамытуға көмектеседі.

План урока по литературному чтению

Конспект урока составлен по обновленному обучению учащихся

Еңбекпен ел көгерер.

Пәні: Әдебиеттік оқу.
Тақырыбы:Еңбекпен ел көгерер.
Мақсаты: «Еңбек» адамгершілік құндылығы туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеті: 1. Еңбектің адам өміріндегі мәні туралы түсінік беру.
2. Шығармашылық қиялын, жазу дағдысын дамыту.
3. Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Қолданылған технология: Сын тұрғысынан ойлау технологиясы.
Көрнекілік: интерактивтік тақта.
Сабақтың барысы:
І-Ұйымдастыру кезеңі:
-Психологиялық дайындық.

Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі.

Н н дыбысы мен әріп таңбасымен таныстыру.

Қысқа мерзімді жоспар "Менің сәбилік кезім", 1 сынып

Краткосрочный план занятия для 1 класса "Менің сәбилік кезім" в рамках обновления содержания образования Республики Казахстан.

Суды қорғау

Сабақтың тақырыбы Суды қорғау
Сілтеме Атамұра. /Дүниетану/61-63бет
Жалпы мақсаты Суды қорғау тақырыбын түсіндіру.
Картамен жұмыс жасау қабілеттерін дамыту.
Айналаны қоршаған табиғаттың әрбір бөлшегін үнемдеп, тазалап, тиімді пайдалануға, адамгершілікке тәрбиелеу.
БАҚ тіркелгендігі туралы куәлік: 15685-ИА. Материалдарды қайта басуға және де басқа түрде қолдануға, сонымен қоса электрондық БАҚ-да тек қана сайттың әкімшілігінің жазбаша рұқсатымен ғана жүзеге асырылады. Сонымен қатар сайқа сілтеме міндетті түрде болу керек. Егер Сіз біздің сайтта заңсыз түрде материалдар қолданғанын көрсеңіз, сайт әкімшілігіне жеткізіңіз - материалдар жойылады. Редакцияның көзқарасы автордың көзқарасымен сәйкес келмеуі мүмкін.