«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!

Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.

Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.

Ізгі ниетпен,
«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.

1. Сайтқа кіріңіз

ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз

2. Әзірлеуді қосыңыз

Әзірлеу бір файл форматында қабылданады *.doc, *.docx, *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.zip

3. Куәлікті алыңыз

Тексергеннен кейін "ҚИО-ның жаршысында" басылымды растайтын куілігін аласыз

«Бастауыш сынып оқушыларының логикалық ой – өрісін дамыту»


Қазақстан Республикасында соңғы кездері білім беру мазмұны өзгерді. Қандай өзгеріс болмасын тек алға қарай жетелейтін болмақ. Білім беру мазмұны жаңарып келеді. Сонымен білім мазмұны өзгеру жолында қиындықтарды кездеседі. Бірақ «Ұрпағы білімді халықтың болашағы бұлыңғыр болмайды» демекші, ұрпағымызға сапалы, мән – мағыналы, өнегелі тәрбие мен білім беру бүгінгі күннің басты мақсаты. Қазіргі таңда сұраныс қандай деген сұрақ туындайды.«Сұранысқа сәйкес ұсыныс болуы тиіс», - дегендей, заманның сұранысына қарай, талабына сай тиімді әдіс - тәсілдерді пайдалана отырып, тиімді сабақ өткізу басты міндет. Әрине барлығы тік әрі түзу болмайды. Сапалы білім беру жолында мәселеде туындайды. Басты мәселелердің бірі бұл оқушылардың сөздік қорының аздығы, сұрақты дұрыс қоя білмеуі және сұраққа толық әрі нақты жауап бере алмауы, мәтінді мазмұндай алмауы, мәтін бойынша жоспар құра алмауы, мәтін бойынша дұрыс сұрақ құрастыра алмауы және мәтіннен маңызды ақпаратты ажырата алмауы. Бұл жерде оқушылардың барлығы мүлдем жасай алмайтыны емес, оқушылардың басым бөлігі бұл мәселеге тап болатыны. Сол себептен оқушының пәнге деген қызығуышылығын төмендейді. Оқушының пәнге қызығушылығы болмаса, онда бұл пәнді сүймеуі. Бірақ бірінші баланы өз ана тілін сүйюге үйрету керек. Ал біздің ана тіліміз қазақ тілі. Жас ұрпағымыздың білімі сапалы да саналы болу үшін тиімді әдіс – тәсілдерді қолдану болып табылады. Жоғарыда айтылған мәселелерді жою үшін бастауыш сыныпта қазақ тілі мен әдебиеттік оқу пәндерінде мәтінмен жұмыс жасаудағы тиімді әдіс – тәсідердің нәтиесін беру.

Бірінші сынып оқушыларының оқу материалын қабылдау мен ой – өрісін дамытудағы мұғалім жұмысының мазмұны

Бірінші сынып оқушыларының оқу материалын қабылдау мен ой – өрісін дамытудағы мұғалімнің атқарылатын жұмыстары. Бірінші сыныпқа қабылданатын оқушылардың ойлау қабілеттерін зерттеу. Балалардың жас ерекшелігін ескере отырып 4 бағытта түрлі тапсырмалар беру арқылы, мектепке дайындығын тексеру. Білімнің беріктігін қамтамасыз ету, баланың шығармашылық, логикалық қабілетін дамыту, интелектуалдық деңгейін көтеру.