«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!

Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.

Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.

Ізгі ниетпен,
«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.

1. Сайтқа кіріңіз

ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз

2. Әзірлеуді қосыңыз

Әзірлеу бір файл форматында қабылданады *.doc, *.docx, *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.zip

3. Куәлікті алыңыз

Тексергеннен кейін "ҚИО-ның жаршысында" басылымды растайтын куілігін аласыз

Ондық бөлшектерді қосуға есептер шығару.

Ондық бөлшектерді қосу тақырыбын тиянақтау мақсатында өткізілген сабақ жоспары.1.Ұйымдастыру кезеңі. /қызығушылығын ояту/2.Тапсырмалар беріледі:
1-тапсырма . Ауызша жаттығулар:
1.Ондық бөлшектерді салыстыр: 0,13 және 0,15 2,3 және 2,32
2.Ондық бөлшектерді қосуды орындаңдар: 17,5+2,13 0,39+0,046 15,4+3,18
0,068+0,39
2- тапсырма: Өздігінен орындайды:
1.Катердің тынық судағы жылдамдығы 11,4 км/сағ.Ағыс жылдамдығы 2,5 км/сағ.
Катердің ағыспен жүзгендегі жылдамдығын табыңыз?
Мұғалімнің жетелеуімен:
Шешуі:11,4+2,5 =13,9 (км/сағ)ағыспен
жүзгендегі жылдамдығы

2.Катердің ағысқа қарсы жүзгендегі жылдамдығы 8,9 км/сағ.Ағыстың
жылдамдығы 2,5 км/сағ.Катердің тынық судағы жылдамдығын табыңыз?
Шешуі: 8,9+2,5 =13,9 (км/сағ) катер тынық судағы жылдамдығы

3- тапсырма
Сонымен, балалар ондық бөлшектерді қосу ережесін есімізге түсірелік: -Ондық бөлшектерді қалай қосамыз?
- Ондық бөлшектің үтірін қалай қоямыз ?