«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!

Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.

Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.

Ізгі ниетпен,
«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.

1. Сайтқа кіріңіз

ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз

2. Әзірлеуді қосыңыз

Әзірлеу бір файл форматында қабылданады *.doc, *.docx, *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.zip

3. Куәлікті алыңыз

Тексергеннен кейін "ҚИО-ның жаршысында" басылымды растайтын куілігін аласыз

Дарынды және талантты оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру
«Ақ тілек» тренингі
(5 мин) Мұғалімдермен танысу мақсатында шеңбер құрғызып есімдерін және есімдерінің бастапқы әріптерінен басталатын сын есім айтып, қасындағы мұғалімге қолындағы парақтағы суретке қатысты жақсы тілек айтқызады.
Топқа бөлу
(5 мин) Мұғалімдердің қолындағы суреттің артында жазылған өлең жолдарын құрастыру арқылы топтарға бөліп, «Атамекен», «Ана туралы жыр», «Ұстазым» өлеңді айтқызу.
Миға шабуыл
Бейне жазба
(3 мин) «Дарынды және талантты балалар» бейнежазбасы көрсетіледі.
Ой толғау
(5 мин) Мұғалімдерге ыстық маркер арқылы ашық сұрақтар қойылады?
-Бұл мәселе біз үшін өзекті ме?
-Қандай баланы дарынды деп айтуға болады?
- Қандай баланы талантты деп айтуға болады?
-Сіз үшін дәл сондай бала жұмысыңызда сый болып табылады ма?
-Таланттың көзін ашатын тек мұғалім бе, әлде.....
- Оқушылардың дарынын дамыту үшін біз ұстаз ретінде не істей аламыз?
-Олардың дарынын ашуға бізге не көмектеседі?
-Сіз талантты оқушымен қандай жұмыс түрлерін жүргізіп жүрсіз?
«Ақ парақпен» жұмыс
(2 мин) Мұғалімдерге А4 қағазы беріліп, оң қолмен мыжырып, сол қолмен қайта жазу тапсырылады.
Топтық жұмыс
(10 мин)
1-топқа: Оқушылардың функционалдық сауаттылығы деген не? Оны дамыту жолдары.
(Постермен жұмыс.)
2-топтың тапсырмасы: Жай (элементарлық) сауаттылық пен фунционалдық сауаттылықтың айырмашылығы неде?
(Венн диаграммасы)
3-топқа: Дарынды және талантты балаларға функционалдық сауаттылыққа байланысты есеп құрастыру.