«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!

Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.

Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.

Ізгі ниетпен,
«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.

1. Сайтқа кіріңіз

ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз

2. Әзірлеуді қосыңыз

Әзірлеу бір файл форматында қабылданады *.doc, *.docx, *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.zip

3. Куәлікті алыңыз

Тексергеннен кейін "ҚИО-ның жаршысында" басылымды растайтын куілігін аласыз

Ұлпалар. Эпителий, дәнекер ұлпаларының құрылысы мен қызметі


Ұлпалардың түрлерін, эпителий және дәнекер ұлпалардың құрылысы мен қызметін, айырмашылығын және түрлерінің ерекшеліктерін түсіну

Прикладное искусство казахов и других народов Республики Казахстан

Способствовать формированию и развитию нравственных,
трудовых, эстетических, патриотических, экономических и
других народов.
2. Способствовать формированию представления о видах работ,
выполненных мастерами Казахстана и с прикладным искусст-
вом других народов.
3. Способствовать формированию и развитию познавательного
интереса учащихся к данной теме с историческими размыш-
лениями.

Білім керек бәріне. Фариза Оңғарсынова

Сабақтың мақсаты: автор туралы мәлімет бере отырып, өлеңнің мазмұнын, негізгі идеясын ұғынуына жағдай жасау.
Күтілетін нәтижелер:
Пәндік нәтиже: өлеңді түсіне отырып оқу, талдау; хрестоматиядағы өлеңдермен салыстыра отырып, негізгі ойға қорытынды жасау.
Жүйелі іс-әрекет нәтижесі: мақал-мәтелдердің мағынасын талдай отырып ойын, зейінін, есте сақтау қабілеттерін, сөз тіркестері арқылы сөйлеу тілдерін дамыту.
Тұлғалық нәтиже: «Кім болам?» деген ойларын ұштай отырып, мамандық иелерін құрметтей білуге, ата-анасының еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу.

Абай мұрасының бүгінгі тәлім-тәрбиеге ықпалы

Қазақ халқының ұлы ақыны Абай Құнанбаев өзінің терең әдеби мұрасы арқылы бүгінгі күн талап-тілегіне сай келетін, яғни, халық педагогикасы мәселерімен үндес көптеген ағартушылық насихат қалдырды. Сондықтан да ақын жырлары қазақ халқының рухани қазынасына айналды. Мектептің алғашқы сыныптарынан-ақ жатталған. Абайдың жыр-маржандары адамның балалық, жастық, ержеткен, есейген жылдарында да жаңғырып, жақындай түседі. Абай жырларының ерекшелігі, өміршендігі, мәңгілігі – ол қай дәуірдің болсын қажетіне жарарлық қасиеттілігінде