«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!

Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.

Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.

Ізгі ниетпен,
«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.

1. Сайтқа кіріңіз

ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз

2. Әзірлеуді қосыңыз

Әзірлеу бір файл форматында қабылданады *.doc, *.docx, *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.zip

3. Куәлікті алыңыз

Тексергеннен кейін "ҚИО-ның жаршысында" басылымды растайтын куілігін аласыз

Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы . Негізгі бөлім: оның міндеті мен тілдік ерекшеліктері (2-сағат)

Бекітемін: МДОІЖО
Мұғалімнің аты-жөні Карасаева Эльмира Тулешқызы Д.Нұрпейісова атындағы орта мектеп
ІІІ тоқсан
6 апта 3күн / 17.02.2016ж 42-сабақ Өзін-өзі тану кабинеті
Сыныбы: 11 а( қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Пәні: Қазақ тілі
Сабақ тақырыбы: Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы .
Негізгі бөлім: оның міндеті мен тілдік ерекшеліктері (2-сағат)
Сілтеме: ҚР Білім беру стандарты,пән бағдарламасы, Авторы:Ж. Дәулетбекова , Қ.Рай , Ш.Есмағамбетов Баспасы: Алматы «Мектеп» 2015
Жалпы мақсаты: Шешендік сөздің бүкіл мәні мен нәрі , мазмұны айқындалатын бөлімді меңгеру.
Әдіс- тәсілдер: Блум таксономиясы бойынша, мазмұнды тізбек,дискуссиялық өрнек , гауһар иерархиясы, блум түймедағы, венн диаграммасы, фишбоун, автотест, «Арман» әуешары- еркін талқылау , уақыт шеңбері –бір айналым сөйлем
Күтілетін нәтиже Негізгі бөлімде қамтылатын талдаудың логикалық тәсілдерін және баяндаудың түсіндіру тәсілдерін жетік меңгереді.
Сатылай кешенді талдау үлгісімесімен толық талдау түрлерін талдау арқылы ҰБТ-ға бір қадам жасайды.
Тапсырманы орындағанда бастапқы біліміне сүйеніп, алға қарай да өмірде пайдалану;
Өз бетімен білім алуға мүмкіндік туғызу;
Сыни тұрғыдан ойлануға мүмкіндік туғызу.
Негізгі идеялар М.Шахановтың «Арман» өлеңін талдау арқылы алдағы басты арманы ҰБТ-дан сүрінбей өтуге иландыру, арман адастырмайтына көз жеткізіп, соған жетелеу.
Дереккөздер Kitap.kz сайтынан М. Шахановтың «Арман» өлеңі.