Мы рады сообщить Вам об открытии республиканского научно-методического журнала «Вестник КИО»!

Журнал является Интернет-изданием, имеет комплексный характер, посвященный актуальным научным и учебно-методическим разработкам учителей и работников образования.

Мы предлагаем Вам опубликовать свои разработки на страницах нашего журнала, ознакомиться с работами коллег, участвовать в обсуждении инновационных методик в образовании. Авторские права на материалы сохраняются за Вами, что подтверждается свидетельством о публикации.

С уважением,
редакция республиканского научно-методического журнала «Вестник КИО».

1. Войдите на сайт

используйте логин и пароль КИО или зарегистрируйтесь

2. Добавьте разработку

разработки принимаются одним файлом в форматах *.doc, *.docx, *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.zip

3. Получите свидетельство

после проверки получите свидетельство, подтверждающее публикацию в «Вестнике КИО»

«Бастауыш сынып оқушыларының логикалық ой – өрісін дамыту»


Қазақстан Республикасында соңғы кездері білім беру мазмұны өзгерді. Қандай өзгеріс болмасын тек алға қарай жетелейтін болмақ. Білім беру мазмұны жаңарып келеді. Сонымен білім мазмұны өзгеру жолында қиындықтарды кездеседі. Бірақ «Ұрпағы білімді халықтың болашағы бұлыңғыр болмайды» демекші, ұрпағымызға сапалы, мән – мағыналы, өнегелі тәрбие мен білім беру бүгінгі күннің басты мақсаты. Қазіргі таңда сұраныс қандай деген сұрақ туындайды.«Сұранысқа сәйкес ұсыныс болуы тиіс», - дегендей, заманның сұранысына қарай, талабына сай тиімді әдіс - тәсілдерді пайдалана отырып, тиімді сабақ өткізу басты міндет. Әрине барлығы тік әрі түзу болмайды. Сапалы білім беру жолында мәселеде туындайды. Басты мәселелердің бірі бұл оқушылардың сөздік қорының аздығы, сұрақты дұрыс қоя білмеуі және сұраққа толық әрі нақты жауап бере алмауы, мәтінді мазмұндай алмауы, мәтін бойынша жоспар құра алмауы, мәтін бойынша дұрыс сұрақ құрастыра алмауы және мәтіннен маңызды ақпаратты ажырата алмауы. Бұл жерде оқушылардың барлығы мүлдем жасай алмайтыны емес, оқушылардың басым бөлігі бұл мәселеге тап болатыны. Сол себептен оқушының пәнге деген қызығуышылығын төмендейді. Оқушының пәнге қызығушылығы болмаса, онда бұл пәнді сүймеуі. Бірақ бірінші баланы өз ана тілін сүйюге үйрету керек. Ал біздің ана тіліміз қазақ тілі. Жас ұрпағымыздың білімі сапалы да саналы болу үшін тиімді әдіс – тәсілдерді қолдану болып табылады. Жоғарыда айтылған мәселелерді жою үшін бастауыш сыныпта қазақ тілі мен әдебиеттік оқу пәндерінде мәтінмен жұмыс жасаудағы тиімді әдіс – тәсідердің нәтиесін беру.

Бірінші сынып оқушыларының оқу материалын қабылдау мен ой – өрісін дамытудағы мұғалім жұмысының мазмұны

Бірінші сынып оқушыларының оқу материалын қабылдау мен ой – өрісін дамытудағы мұғалімнің атқарылатын жұмыстары. Бірінші сыныпқа қабылданатын оқушылардың ойлау қабілеттерін зерттеу. Балалардың жас ерекшелігін ескере отырып 4 бағытта түрлі тапсырмалар беру арқылы, мектепке дайындығын тексеру. Білімнің беріктігін қамтамасыз ету, баланың шығармашылық, логикалық қабілетін дамыту, интелектуалдық деңгейін көтеру.