Мы рады сообщить Вам об открытии республиканского научно-методического журнала «Вестник КИО»!

Журнал является Интернет-изданием, имеет комплексный характер, посвященный актуальным научным и учебно-методическим разработкам учителей и работников образования.

Мы предлагаем Вам опубликовать свои разработки на страницах нашего журнала, ознакомиться с работами коллег, участвовать в обсуждении инновационных методик в образовании. Авторские права на материалы сохраняются за Вами, что подтверждается свидетельством о публикации.

С уважением,
редакция республиканского научно-методического журнала «Вестник КИО».

1. Войдите на сайт

используйте логин и пароль КИО или зарегистрируйтесь

2. Добавьте разработку

разработки принимаются одним файлом в форматах *.doc, *.docx, *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.zip

3. Получите свидетельство

после проверки получите свидетельство, подтверждающее публикацию в «Вестнике КИО»

Дарынды және талантты оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру
«Ақ тілек» тренингі
(5 мин) Мұғалімдермен танысу мақсатында шеңбер құрғызып есімдерін және есімдерінің бастапқы әріптерінен басталатын сын есім айтып, қасындағы мұғалімге қолындағы парақтағы суретке қатысты жақсы тілек айтқызады.
Топқа бөлу
(5 мин) Мұғалімдердің қолындағы суреттің артында жазылған өлең жолдарын құрастыру арқылы топтарға бөліп, «Атамекен», «Ана туралы жыр», «Ұстазым» өлеңді айтқызу.
Миға шабуыл
Бейне жазба
(3 мин) «Дарынды және талантты балалар» бейнежазбасы көрсетіледі.
Ой толғау
(5 мин) Мұғалімдерге ыстық маркер арқылы ашық сұрақтар қойылады?
-Бұл мәселе біз үшін өзекті ме?
-Қандай баланы дарынды деп айтуға болады?
- Қандай баланы талантты деп айтуға болады?
-Сіз үшін дәл сондай бала жұмысыңызда сый болып табылады ма?
-Таланттың көзін ашатын тек мұғалім бе, әлде.....
- Оқушылардың дарынын дамыту үшін біз ұстаз ретінде не істей аламыз?
-Олардың дарынын ашуға бізге не көмектеседі?
-Сіз талантты оқушымен қандай жұмыс түрлерін жүргізіп жүрсіз?
«Ақ парақпен» жұмыс
(2 мин) Мұғалімдерге А4 қағазы беріліп, оң қолмен мыжырып, сол қолмен қайта жазу тапсырылады.
Топтық жұмыс
(10 мин)
1-топқа: Оқушылардың функционалдық сауаттылығы деген не? Оны дамыту жолдары.
(Постермен жұмыс.)
2-топтың тапсырмасы: Жай (элементарлық) сауаттылық пен фунционалдық сауаттылықтың айырмашылығы неде?
(Венн диаграммасы)
3-топқа: Дарынды және талантты балаларға функционалдық сауаттылыққа байланысты есеп құрастыру.