Мы рады сообщить Вам об открытии республиканского научно-методического журнала «Вестник КИО»!

Журнал является Интернет-изданием, имеет комплексный характер, посвященный актуальным научным и учебно-методическим разработкам учителей и работников образования.

Мы предлагаем Вам опубликовать свои разработки на страницах нашего журнала, ознакомиться с работами коллег, участвовать в обсуждении инновационных методик в образовании. Авторские права на материалы сохраняются за Вами, что подтверждается свидетельством о публикации.

С уважением,
редакция республиканского научно-методического журнала «Вестник КИО».

1. Войдите на сайт

используйте логин и пароль КИО или зарегистрируйтесь

2. Добавьте разработку

разработки принимаются одним файлом в форматах *.doc, *.docx, *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.zip

3. Получите свидетельство

после проверки получите свидетельство, подтверждающее публикацию в «Вестнике КИО»

Ұлпалар. Эпителий, дәнекер ұлпаларының құрылысы мен қызметі


Ұлпалардың түрлерін, эпителий және дәнекер ұлпалардың құрылысы мен қызметін, айырмашылығын және түрлерінің ерекшеліктерін түсіну

Прикладное искусство казахов и других народов Республики Казахстан

Способствовать формированию и развитию нравственных,
трудовых, эстетических, патриотических, экономических и
других народов.
2. Способствовать формированию представления о видах работ,
выполненных мастерами Казахстана и с прикладным искусст-
вом других народов.
3. Способствовать формированию и развитию познавательного
интереса учащихся к данной теме с историческими размыш-
лениями.

Білім керек бәріне. Фариза Оңғарсынова

Сабақтың мақсаты: автор туралы мәлімет бере отырып, өлеңнің мазмұнын, негізгі идеясын ұғынуына жағдай жасау.
Күтілетін нәтижелер:
Пәндік нәтиже: өлеңді түсіне отырып оқу, талдау; хрестоматиядағы өлеңдермен салыстыра отырып, негізгі ойға қорытынды жасау.
Жүйелі іс-әрекет нәтижесі: мақал-мәтелдердің мағынасын талдай отырып ойын, зейінін, есте сақтау қабілеттерін, сөз тіркестері арқылы сөйлеу тілдерін дамыту.
Тұлғалық нәтиже: «Кім болам?» деген ойларын ұштай отырып, мамандық иелерін құрметтей білуге, ата-анасының еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу.

Абай мұрасының бүгінгі тәлім-тәрбиеге ықпалы

Қазақ халқының ұлы ақыны Абай Құнанбаев өзінің терең әдеби мұрасы арқылы бүгінгі күн талап-тілегіне сай келетін, яғни, халық педагогикасы мәселерімен үндес көптеген ағартушылық насихат қалдырды. Сондықтан да ақын жырлары қазақ халқының рухани қазынасына айналды. Мектептің алғашқы сыныптарынан-ақ жатталған. Абайдың жыр-маржандары адамның балалық, жастық, ержеткен, есейген жылдарында да жаңғырып, жақындай түседі. Абай жырларының ерекшелігі, өміршендігі, мәңгілігі – ол қай дәуірдің болсын қажетіне жарарлық қасиеттілігінде