«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!
Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.
Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.
Ізгі ниетпен, «Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.
1. Сайтқа кіріңіз
ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз
На нашем портале Вы можете опубликовать свои методические материалы и разработки
Материал авторлық және бірегей болу керек. Ол дегеніміз, материалдық авторы Сіз өзіңіз болу керексіз, және де ол бұрын ешқай жерде, басқа сайттарды басылмауы керек. Әр материал модерациядан өтеді, плагиатқа тексеріледі. Егер бірегейлігі төмен пайызды болса, онда материал жарияланбайды және де ақшасы қайтарылынбайды.
Тема урока " Влияние Великого Шелкового пути на экономическое и культурное развитие средневекового Казахстана". Учебные цели, которые должны быть достигнуты на этом уроке: 7.4.2.1.Определять влияние ВШП на развитие городской культуры;
7.4.1.1.Выделять экономические взаимосвязи между кочевниками и оседлым населением;
7.2.2.2.Объяснять особенности средневековых архитектурных памятников
На уроке используется тест "Великолепная семерка" для контроля д/з, стратегия "Стоп-кадр" и метод мозгового штурма для ввода в тему урока, рефлексия "ЗУХ", метод работы в группах "Карусель", формативное оценивание "Большой палец", "Светофор", "2 звезды, 1 пожелание".
Занятие способствует воспитанию навыков коллективного участия в общем труде создания красоты; развивает воображение детей, эмоциональное выражение своих чувств; воспитывает чувство отзывчивости, доброжелательного отношения к животному, умение сопереживать в трудной ситуации.
9-сыныптағы география пәнінен өткен "Көлік кешені" тақырыбы бойынша қысқа мерзімді жоспарда сабақтың оқу мақсаттарына сай қолданылған тиімді әдіс-тәсілдер, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, сабаққа рефлексия жасау, АКТ-ны тиімді пайдалану жолдары көрсетілген
Коза это домашнее или дикое животное? (домашнее). Правильно, сегодня мы поговорим о домашних животных, их потомстве и выясним какую роль они играют в жизни человека.
Абай Құнанбаевтың "Әсемпаз болма әрнеге" өлеңі бойынша құрастырылған қысқа мерзімді жоспар. Сабақ тақырыбына сай оқу мақсаттарын іске асырудағы сабақтың барлық кезеңінде қолданылатын әдістер қамтылған. Сабақ соңындағы мұғалімнің талдауы да көрсетілген. Мұғалім өзіне және сабағына қорытынды бағалау жүргізген.
Урок разработан с учётом обновлённого содержания образования. На уроке подобраны задания разного вида. После каждого задания использованы разные виды оценивания.
Урок естествознания во 2 классе , 2 четверть. по обновленной программе. На данном уроке дети продолжают изучать строение человека, узнают как человек улыбается. Знакомятся с мышцами, узнают ,какую роль они выполняют в человеческом теле.
Поурочное планирование по химии для учащихся 9 класса. Тема урока "Соединения алюминия". Цель урока - это закрепить полученные знания о химическом элементе алюминии и изучить его соединения. При разработке старалась использовать различные методы обучения: игра "Поле чудес", сказка, путешествие в Астану. В начале и в конце урока проводила рефлексию среди учащихся.
БАҚ тіркелгендігі туралы куәлік: 15685-ИА. Материалдарды қайта басуға және де басқа түрде қолдануға, сонымен қоса электрондық БАҚ-да тек қана сайттың әкімшілігінің жазбаша рұқсатымен ғана жүзеге асырылады. Сонымен қатар сайқа сілтеме міндетті түрде болу керек. Егер Сіз біздің сайтта заңсыз түрде материалдар қолданғанын көрсеңіз, сайт әкімшілігіне жеткізіңіз - материалдар жойылады. Редакцияның көзқарасы автордың көзқарасымен сәйкес келмеуі мүмкін.