«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!

Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.

Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.

Ізгі ниетпен,
«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.

1. Сайтқа кіріңіз

ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз

2. Әзірлеуді қосыңыз

Әзірлеу бір файл форматында қабылданады *.doc, *.docx, *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.zip

3. Куәлікті алыңыз

Тексергеннен кейін "ҚИО-ның жаршысында" басылымды растайтын куілігін аласыз

На нашем портале Вы можете опубликовать свои методические материалы и разработки

Материал авторлық және бірегей болу керек. Ол дегеніміз, материалдық авторы Сіз өзіңіз болу керексіз, және де ол бұрын ешқай жерде, басқа сайттарды басылмауы керек. Әр материал модерациядан өтеді, плагиатқа тексеріледі. Егер бірегейлігі төмен пайызды болса, онда материал жарияланбайды және де ақшасы қайтарылынбайды.

Материалды қосу   

Суммативное оценивание за 3 четверть в 9 классе по биологии

В материале разработаны задания для оценивания знаний учащихся 9 класса по предмету биология за 3 четверть. Данный материал соответствует целям обучения за разделы "Движение", "Молекулярная биология и химия", "Клеточный цикл".

Краткосрочное планирование урока биологии в 8 классе по теме: Гиподинамия. Причины нарушения осанки и развития плоскостопия. Профилактика нарушения осанки и плоскостопия.

Урок построен согласно обновленному содержанию среднего образования. На уроке прослеживаются различные виды дифференциации: дифференциация целей по Блуму;
Дифференциация заданий по уровням сложности;
Дифференциация организации работы класса на групповую, парную, индивидуальную;
Дифференциация по типам учебного материала (видео, учебник, ресурсы);
Дифференциация по видам оценивания;
Дифференциация по объему предоставляемой помощи учителем.
На каждом этапе урока проводится оценивание.

Жануарлардың ас қорыту жүйесі

Биология пәнінен 8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қысқа мерзімді жоспар Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру.

Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру. Бөліп шығару жүйелерін бір-бірінен ажырата алу.Жалып құрылысын түсіну.

Урок по теме Обобщение темы «Органы кровообращения»

Урок обобщение для систематизации полученных знаний. Задание разработаны в группах и индивидуальные.

открытый урок по биологии на тему "«Витамины и их значение. Водорастворимые и жирорастворимые витамины.Болезни при авитаминозе. Суточная норма витаминов"

Урок по обновленной программе в 8 классе, по разделу Питание. Данный урок нацелен на изучение витаминов и их значения. Водорастворимых и жирорастворимых витаминов.Болезней при авитаминозе. Суточной нормы витаминов в организме человека.

Краткосрочное планирование урока биологии Иммунитет. Гуморальный и клеточный иммунитет. Типы лейкоцитов и их функции. Действие Т- и В- лимфоцитов.

краткосрочное планирование урока биологии в 8 классе по теме "Иммунитет. Гуморальный и клеточный иммунитет. Типы лейкоцитов и их функции. Действие Т- и В- лимфоцитов". Задания разработаны с учетом образовательных потребностей учащихся.

Значение и охрана пресмыкающихся

Ознакомить учащихся с ролью пресмыкающихся в экосистемах, их значением для человека, рассказать об охране пресмыкающихся. расширить представление детей об экологических законах

Урок "Происхождение млекопитающих"

Урок построен по семи модулям программы. Опрос проводится через индивидуальное выполнение маршрутного листа по теме "Млекопитающие". Учащиеся самостоятельно сравнивают пресмыкающихся и млекопитающих и заполняют диаграмму Венна. Затем в группах выполняют постер "Классификация млекопитающих". После защиты постера проводится рефлексия "Незаконченное предложение".

Ұлпалар. Эпителий, дәнекер ұлпаларының құрылысы мен қызметі


Ұлпалардың түрлерін, эпителий және дәнекер ұлпалардың құрылысы мен қызметін, айырмашылығын және түрлерінің ерекшеліктерін түсіну
БАҚ тіркелгендігі туралы куәлік: 15685-ИА. Материалдарды қайта басуға және де басқа түрде қолдануға, сонымен қоса электрондық БАҚ-да тек қана сайттың әкімшілігінің жазбаша рұқсатымен ғана жүзеге асырылады. Сонымен қатар сайқа сілтеме міндетті түрде болу керек. Егер Сіз біздің сайтта заңсыз түрде материалдар қолданғанын көрсеңіз, сайт әкімшілігіне жеткізіңіз - материалдар жойылады. Редакцияның көзқарасы автордың көзқарасымен сәйкес келмеуі мүмкін.