Вестник КИО
kz ru

  Кіру

Тіркеу
Парольді еске түсіру

Құрметті ұстаздар!

«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!

Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.

Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.

Ізгі ниетпен,
«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.

1. Сайтқа кіріңіз

ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз

2. Әзірлеуді қосыңыз

Әзірлеу бір файл форматында қабылданады *.doc, *.docx, *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.zip

3. Куәлікті алыңыз

Тексергеннен кейін "ҚИО-ның жаршысында" басылымды растайтын куілігін аласыз

  1. Басты
  2. Бастауыш білім
  3. Педагогикалық шеберхана
  4. Активизация внутренних потребностей учащихся через изменение оценочной деятельности учителя.

Активизация внутренних потребностей учащихся через изменение оценочной деятельности учителя.

версия для печати
ФИО автора Елена Галитовская
Наименование ОУ Каменская СШ
Қаласы Уланский район
жарыққа шығару күні 09.03.2016
Файл материала Галитовская Е.Г. Активизация внутренних потребностей учащихся через ....docx
Описание материала Скачиваний: 1462 Размер: 42,34K
Я считаю, что именно оценивание самими учащимися своих знаний и знаний одноклассников, играет важную роль в их пересмотре взглядов на обучение. Изменился мир, появились новые технологии в обучении, изменился ученик, который может сам себя оценить, умеет оценивать других. Данный вид оценивания создает ситуацию успеха и может мотивировать учащихся пересмотреть свои взгляды на оценивание. Ведь оценка как со стороны учителя, так и со стороны ученика, может обучить, направить, стимулировать, при этом эмоционально настроить или наоборот. По этой причине необходимо знать среду в которой ты находишься и уметь оценить учащегося так, чтобы перечисленные направления оценивания вызвали позитивный стимул у учащихся. Оценка это неотъемлемый компонент в учебном процессе, оценка это регулятор и показатель результата не только учащихся, но и учителя.
  •   Көшіріп алу
  •   Материалы автора

Коментарии

БАҚ тіркелгендігі туралы куәлік: 15685-ИА. Материалдарды қайта басуға және де басқа түрде қолдануға, сонымен қоса электрондық БАҚ-да тек қана сайттың әкімшілігінің жазбаша рұқсатымен ғана жүзеге асырылады. Сонымен қатар сайқа сілтеме міндетті түрде болу керек. Егер Сіз біздің сайтта заңсыз түрде материалдар қолданғанын көрсеңіз, сайт әкімшілігіне жеткізіңіз - материалдар жойылады. Редакцияның көзқарасы автордың көзқарасымен сәйкес келмеуі мүмкін.
Собственник: ТОО "Арыстан ПРО"
Свидетельство: 15685-ИА от 12.11.2015
Біздің байланыс телефондарымыз:
Телефон: 8 (7182) 20-87-85
Мобильный: +7 (777) 403-93-51
email: vestnik@cdo.kz
Біздің порталдағы жаңа жарияланымдар туралы жаңалықтар мен хабарландыруларды алыңыз
"ВЕСТНИК КИО" Республикалық ғылыми-әдістемелік журналы
Қазақстан Интернет Олимпиадасы
© 2025.
Төлемді салу әдістері