«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!
Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.
Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.
Ізгі ниетпен, «Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.
1. Сайтқа кіріңіз
ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз
На нашем портале Вы можете опубликовать свои методические материалы и разработки
Материал авторлық және бірегей болу керек. Ол дегеніміз, материалдық авторы Сіз өзіңіз болу керексіз, және де ол бұрын ешқай жерде, басқа сайттарды басылмауы керек. Әр материал модерациядан өтеді, плагиатқа тексеріледі. Егер бірегейлігі төмен пайызды болса, онда материал жарияланбайды және де ақшасы қайтарылынбайды.
Саралап тапсымалары - бір материалды барлық білім алушыларға әртүрлі оқыту тәсілдерін қолданып оқыту және білім берушіден әрбір білім алушының қабілетіне қарай тапсырмаларды қиындық деңгейі бойынша жіктей отырып, сабақты ұйымдастыруды талап етеді. Саралап оқыту білім алушылардың оқу, танымдық, шығармашылық мүмкіндіктерін іске асыруға мүмкіндік береді. Саралап оқытудың мәні – барлық оқушыларды сәйкестендіру.
Осы білімдік ресурс 5-11 сынып оқушыларына қазақ тілі сабақтарында пайдалануға арналған.Плакаттарды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады,сонымен бірге берілген тақырып бойынша үй тапсырмасын орындауда, ҰБТ-ға дайындық барысында көмекші құрал ретінде пайдалану тиімді.
Оқушылар "Қызыл кітап" тақырыбы бойынша шағын көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтайды. Берілген сұрақтарды дұрыс түсініп, лайықты жауап береді, шағын диалогке қатысады. Жұмыс барысында сын есімдерді жазбаша, ауызша жұмыстарда қолданады..
Оқушыларға табиғатты қорғап, оны аялап, мәпелеп өсіруіне, олардың адамдарға керек екендігін, алған білімдерін өмірде пайдалана білуге арттыруға оны дамытуға ерекше көңіл бөлу. Табиғат пен экология туралы жан-жақты болуға көз жеткізу.
Сабақтың тақырыбы: Дара және күрделі сан есім.
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың мақсаты: дара және күрделі сан есім туралы алған білімдерін бекіту; сөйлем ішінен сан есімдерді ажырата білу.
Сабақтың типі: бекіту сабағы
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың көрнекілігі: тақта, кеспе
Урок казахской литературы "Абай Құнанбайұлы" разработан и проведен в 8 классе как обобщающий урок. На уроке используются приемы критического мышления, и групповые формы работы позволяющие учащимся обмениваться своими мнениями и способствующие улучшению качества знаний.
Қазақ халқының ұлы ақыны Абай Құнанбаев өзінің терең әдеби мұрасы арқылы бүгінгі күн талап-тілегіне сай келетін, яғни, халық педагогикасы мәселерімен үндес көптеген ағартушылық насихат қалдырды. Сондықтан да ақын жырлары қазақ халқының рухани қазынасына айналды. Мектептің алғашқы сыныптарынан-ақ жатталған. Абайдың жыр-маржандары адамның балалық, жастық, ержеткен, есейген жылдарында да жаңғырып, жақындай түседі. Абай жырларының ерекшелігі, өміршендігі, мәңгілігі – ол қай дәуірдің болсын қажетіне жарарлық қасиеттілігінде
Урок в седьмом классе по модулю "Мерекелер", четвертый урок -"Наурыз мейрамы". Использование на уроке новых технологий, идеи Семи модулей позволяет ученику самостоятельно добывать знания, прослеживается эффективность групповой формы работы.
БАҚ тіркелгендігі туралы куәлік: 15685-ИА. Материалдарды қайта басуға және де басқа түрде қолдануға, сонымен қоса электрондық БАҚ-да тек қана сайттың әкімшілігінің жазбаша рұқсатымен ғана жүзеге асырылады. Сонымен қатар сайқа сілтеме міндетті түрде болу керек. Егер Сіз біздің сайтта заңсыз түрде материалдар қолданғанын көрсеңіз, сайт әкімшілігіне жеткізіңіз - материалдар жойылады. Редакцияның көзқарасы автордың көзқарасымен сәйкес келмеуі мүмкін.