«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!
Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.
Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.
Ізгі ниетпен, «Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.
1. Сайтқа кіріңіз
ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз
На нашем портале Вы можете опубликовать свои методические материалы и разработки
Материал авторлық және бірегей болу керек. Ол дегеніміз, материалдық авторы Сіз өзіңіз болу керексіз, және де ол бұрын ешқай жерде, басқа сайттарды басылмауы керек. Әр материал модерациядан өтеді, плагиатқа тексеріледі. Егер бірегейлігі төмен пайызды болса, онда материал жарияланбайды және де ақшасы қайтарылынбайды.
На уроке литературного чтения учащиеся познакомятся с произведением Б.Сокпакбаев «Меня зовут Кожа», научится составлять план на основе выявления последовательности событий и делить произведение на части, озаглавливать каждую часть с помощью учителя; пересказывать выборочно содержание произведения по совместно составленному плану; определять тему и находить предложение, в котором заключена основная мысль произведения.
Цели SMART 1) Определение идейного содержания произведения; авторской позиций; формирование своего отношения к поднятой писателем проблеме;
2) Обучение пересказу по опорным словам;
3) Формирование у учащихся коммуникативных умений: давать ответ на поставленный вопрос; размышлять, делать выводы.
4) Воспитание чувства доброты, уважения, заботы по отношению к родным.
Добрый день!
Приветствие на трех языках.
-Что такое телеграмма?
-Какие бывают телеграммы?
На сегодняшний урок и Вам Константин Георгиевич Паустовский прислал телеграмму, она следующего содержания.
- Какой смысл автор вкладывает в эти слова?
- Паустовский говорит о близких, родных людях. А кто это?
Стратегия «Брошенный камень»
Познакомятся с биографией писателя, с его личностью, научаться работать с новой информацией, научатся анализировать, обобщать, научатся развивать мыслительную деятельность, творческое воображение, научаться работать в группе, воспитывая в себе чувство взаимовыручки и взаимоуважения, воспитать интерес к творчеству писателя.
Сабақтың тақырыбы: Ғылым таппай мақтанба. Абай
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Абай атамыздың өмірі, шығармашылығы туралы тереңірек білім алуына, адамның ішкі жан дүниесін түсінуге, ақынның данышпандығын тануына жол салу.
Дамытушылық: Өлеңдегі негізгі ойды, идеяны аша, ұғына білуіне мүмкіндік беру.
Тәрбиелік: Адам бойындағы жақсы-жаман қасиеттерді тани отырып, адамгершілік тәрбиесіне баулу.
БАҚ тіркелгендігі туралы куәлік: 15685-ИА. Материалдарды қайта басуға және де басқа түрде қолдануға, сонымен қоса электрондық БАҚ-да тек қана сайттың әкімшілігінің жазбаша рұқсатымен ғана жүзеге асырылады. Сонымен қатар сайқа сілтеме міндетті түрде болу керек. Егер Сіз біздің сайтта заңсыз түрде материалдар қолданғанын көрсеңіз, сайт әкімшілігіне жеткізіңіз - материалдар жойылады. Редакцияның көзқарасы автордың көзқарасымен сәйкес келмеуі мүмкін.