«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ашылуы туралы Сіздерге хабарлағанға қуаныштымыз!

Журнал мұғалімдердің және де білім беру қызметкерлерінің өзекті ғылыми және оқыту-әдістемелік әзірлемелерге арналған, кешенді мінезді, интернет-басылым болып табылады.

Сіздерге біздің журнал беттерінде өздеріңіздің әзірлемелеріңізді жариялауға, әріптестеріңіздің жұмыстарымен танысуға, білім беру саласындағы инновациялық әдістемелерді талқылауды ұсынып отырмыз. Жариялағаныңыз жөнінде куәлік материалдың авторлық құқықтары Сіздің артыңыздан сақталатынына дәлел.

Ізгі ниетпен,
«Вестник КИО» республикалық ғылыми-әдістемелік журналының редакциясы.

1. Сайтқа кіріңіз

ҚИО-ның логин, паролін қолданыңыз немесе тіркеліңіз

2. Әзірлеуді қосыңыз

Әзірлеу бір файл форматында қабылданады *.doc, *.docx, *.ppt, *.pptx, *.pdf, *.zip

3. Куәлікті алыңыз

Тексергеннен кейін "ҚИО-ның жаршысында" басылымды растайтын куілігін аласыз

На нашем портале Вы можете опубликовать свои методические материалы и разработки

Материал авторлық және бірегей болу керек. Ол дегеніміз, материалдық авторы Сіз өзіңіз болу керексіз, және де ол бұрын ешқай жерде, басқа сайттарды басылмауы керек. Әр материал модерациядан өтеді, плагиатқа тексеріледі. Егер бірегейлігі төмен пайызды болса, онда материал жарияланбайды және де ақшасы қайтарылынбайды.

Материалды қосу   

Моя педагогическая философия

Люди по - разному понимают роль педагога. Одни видят в нем просто преподавателя учебного предмета, другие … Я же вижу педагога, воспитателя и наставника человека, способствующего становлению личности студента, развитию его интеллектуальных, физических качеств. И как педагог, не мыслю себя без постоянного совершенствования, поиска новых идей и постоянно помню, как говорил К.Д. Ушинский: «Учитель до тех пор остается учителем, пока он сам учится. Если он перестает учиться, в нем умирает учитель».

Развитие исследовательских навыков учащихся при решении задач на уроках физики

В статье описывается развитие навыков исследования при решении творческих, нестандартных и исследовательских задач на уроках физики.

Проектно-исследовательская деятельность учащихся на уроках физики в рамках обновленного содержания образования

применяя на уроке проектно-исследовательский метод, учащийся самостоятельно производит обработку информации, ищут различные способы решения проблемы, учится работать в коллективе, отстаивать свою точку зрения. В результате применения проектно-исследовательского метода у учащихся развиваются различные функции: мотивационная, исследовательская, воспитывающая, развивающая, рефлексивная, познавательная. Практика показывает, что проектно-исследовательская деятельность реально способствует формированию нового типа ученика, который обладает набором умений и навыков самостоятельной и конструктивной работы, владеет способами целенаправленной деятельности, готов к сотрудничеству и взаимодействию, наделен опытом самообразования.

Применение Кейс-технологии в начальной школе

В статье описаны виды, методы работы по данной технологии

"Тәуелсіз елдің білімді барыстары" атты сыныптан тыс шара

. Қазақстан Республикасы туралы оқушылардың алған білімін жинақтап, одан әрі танымдылығын арттыру.
2. Оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдысын дамыту өз ойын мәдениетті түрде жеткізе білу.
3. Туған халқына, Отанына, оның тарихи тағдырына деген құрмет сезімін қалыптастыру. Патриоттық тәрбие беру.
.

Стадия вызова. Методы и приёмы этапа целеполагания.

Правильно поставленные учебные цели - залог эффективности урока. Данный материал поможет учителю в интересной и доступной форме подвести учащихся к постановке целей через развитие критического мышления учащихся на стадии вызова.

Физика сабақтарында проблемалық оқыту технологиясын қолдану тәжірибесінен

Берілген мақала проблемалық оқыту негіздеріне арналған. Мақала авторы физика сабағында проблемалық жағдай тудыру тәжірибесімен бөліседі және оқыту шыныменде әрбір оқушы үшін мәнді жеке шығармашылық процесс бола алатынын дәлелдейді.

Дарынды және талантты оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру
«Ақ тілек» тренингі
(5 мин) Мұғалімдермен танысу мақсатында шеңбер құрғызып есімдерін және есімдерінің бастапқы әріптерінен басталатын сын есім айтып, қасындағы мұғалімге қолындағы парақтағы суретке қатысты жақсы тілек айтқызады.
Топқа бөлу
(5 мин) Мұғалімдердің қолындағы суреттің артында жазылған өлең жолдарын құрастыру арқылы топтарға бөліп, «Атамекен», «Ана туралы жыр», «Ұстазым» өлеңді айтқызу.
Миға шабуыл
Бейне жазба
(3 мин) «Дарынды және талантты балалар» бейнежазбасы көрсетіледі.
Ой толғау
(5 мин) Мұғалімдерге ыстық маркер арқылы ашық сұрақтар қойылады?
-Бұл мәселе біз үшін өзекті ме?
-Қандай баланы дарынды деп айтуға болады?
- Қандай баланы талантты деп айтуға болады?
-Сіз үшін дәл сондай бала жұмысыңызда сый болып табылады ма?
-Таланттың көзін ашатын тек мұғалім бе, әлде.....
- Оқушылардың дарынын дамыту үшін біз ұстаз ретінде не істей аламыз?
-Олардың дарынын ашуға бізге не көмектеседі?
-Сіз талантты оқушымен қандай жұмыс түрлерін жүргізіп жүрсіз?
«Ақ парақпен» жұмыс
(2 мин) Мұғалімдерге А4 қағазы беріліп, оң қолмен мыжырып, сол қолмен қайта жазу тапсырылады.
Топтық жұмыс
(10 мин)
1-топқа: Оқушылардың функционалдық сауаттылығы деген не? Оны дамыту жолдары.
(Постермен жұмыс.)
2-топтың тапсырмасы: Жай (элементарлық) сауаттылық пен фунционалдық сауаттылықтың айырмашылығы неде?
(Венн диаграммасы)
3-топқа: Дарынды және талантты балаларға функционалдық сауаттылыққа байланысты есеп құрастыру.

Методическая разработка конспекта урока географии "Гидросфера - водная оболочка Земли"

В данной методической разработке подобраны задания для организации работы в малых группах. Задания носят развивающий характер. Работа в группах строится на взаимном обучении учащихся. От детей предположительно требуется творческий подход к представлению своей части изучаемого материала изучения.

Внедрение новых подходов в образование - веление времени

В статье обосновывается необходимость реформ в сфере образования, начавшиеся в Казахстане. Вызовы ХХІ века требуют на рынке труда работника способного генерировать идеи, а не воспроизводить знания. На примере финской системы образования показана эффективность развития функциональной грамотности учащихся. По моему мнению, прежде всего необходимо обучить наших учителей ориентированию образовательного процесса на ученика. Строить поурочные планы с учетом приемов критического, диалогического обучения, применять рефлексию и обратную связь на уроках. Но применение этих модулей не самоцель, а при помощи них развивать у учащихся умение самостоятельно выражать собственное мнение, умение грамотно ее преподнести, аргументируя свою точку зрения.
БАҚ тіркелгендігі туралы куәлік: 15685-ИА. Материалдарды қайта басуға және де басқа түрде қолдануға, сонымен қоса электрондық БАҚ-да тек қана сайттың әкімшілігінің жазбаша рұқсатымен ғана жүзеге асырылады. Сонымен қатар сайқа сілтеме міндетті түрде болу керек. Егер Сіз біздің сайтта заңсыз түрде материалдар қолданғанын көрсеңіз, сайт әкімшілігіне жеткізіңіз - материалдар жойылады. Редакцияның көзқарасы автордың көзқарасымен сәйкес келмеуі мүмкін.